صفحه اصلی > اخبار 


قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال1400-14001
قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال1400-14001
 

 

 

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله آزمون ورودی کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 1401-1400

 

 

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان گرامی به آگاهی می رساند ثبت نام پذیرفته شدگان بصورت اینترنتی وحضوری  از روزدوشنبه مورخ 12/7/1400 لغایت روزشنبه مورخ 17/7/1400 انجام می شود.

 

* مقتضی است پذیرفته شدگان زمان مراجعه ثبت نام حضوری با در دست داشتن اصل مدارک به معاونت آموزشی این دانشگاه واقع در مجتمع آموزشی درمان وپژوهشی پیامبر اعظم (ص) مراجعه نمایند.

 

توجه :  تذکر مهم

جهت آگاهی از تکمیل بودن و تایید مدارک در سامانه ثبت نام الکترونیکی ضروری است پس از بارگذاری مدارک در سامانه مجدداٌ به سایت مراجعه تا پیام ثبت نام انجام شده را مشاهده نمایید.

در صورت مشاهده مدارک ناقص می باشد، باید سریعاً نسبت به رفع نقص اقدام نمائید.

 

پذیرفته شدگان محترم مقتضی است برای تکمیل فرم ها و مدارک ثبت نامی زیر با وارد نمودن کد ملی به عنوان کد کاربری و رمز عبور به نشانی سایت ثبت نامی http://er.hums.ac.ir  مراجعه و نسبت به اسکن مدارک زیر و ثبت نام اینترنتی اقدام فرمایند.

لازم به ذکر است بازه زمانی اعلام شده برای ثبت نام تمدید نخواهد شد و کسانی که موفق به تکمیل مدارک و تایید نهایی ثبت نام نگردیده اند به هیچ وجه به گروه های آموزشی جهت شروع دوره معرفی نخواهند شد و عدم ثبت نام آنها نیز جهت معرفی جایگزین به وزارت متبوع اعلام خواهد شد.

 

 

الف : مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی وحضوری  پذیرفته شدگان مرحله آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال تحصیلی 1401-1400

 

1-عکس 4*3 تهیه شده در سالجاری (شش قطعه عکس پشت نویس شده در زمان ثبت نام حضوری)

2-کارت ملی (پشت رو ) و شناسنامه (تمام صفحات )

3-اصل دانشنامه کارشناسی و ریزنمرات و یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد. لازم به ذکر است دانشجویان نیمسال آخر که موفق به دفاع از پایان نامه خود نشده اند ،درصورتی که تاقبل از 30/10/1400 از پایان نامه خوددفاع نمایند، قبولی آنها محفوظ بوده ومی توانند در نیمسال دوم 1401-1400 شروع به دوره نمایند .بدیهی است در صورت عدم فراغت از تحصیل مسئولیت عواقب بعدی بعهده خود دانشجو خواهد بود.

4-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدارکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه آقایان می باشد.

 

روند دریافت معافیت تحصیلی دانشجویان پذیرفته شده پسر ورودی مهرماه 1401-1400

تمام مراحل ثبت نام غیرحضوری می باشد

اخذ معافیت تحصیلی دانشجویی به روش زیر امکانپذیر می باشد:

بادر دست داشتن پرینت برگه قبولی سنجش و آخرین مدرک تحصیلی (فقط جهت رویت کاربر دفتر پلیس +10می باشد، به هیچ عنوان اصل مدرک تحصیلی را به کاربر تحویل ندهید) و مدارک شناسنامه ای و عکس به دفاتر پلیس + 10 محل سکونت خود مراجعه نمائید و پس از اخذ برگه معافیت تحصیلی دانشجویی آنرا در سامانه ثبت نام دانشگاه علوم پزشکی (آیتم مدرکی دال بر نظام وظیفه) بارگذاری نمائید و اصل آنرا تا تحویل به دانشگاه که متعاقبا اعلام می شود نزد خود نگه دارید.

5-مدارک و مستندات 2 سال سابقه کار بالینی حداکثر تا تاریخ 31/6/1400 با مدرک کارشناسی (سابقه کار قبل از اتمام دوره کارشناسی قابل قبول نمی باشد) برای کلیه پذیرفته شدگان رشته های: مدیریت پرستاری پرستاری مراقبت های ویژه پرستاری مراقبت های ویژه نوزدان ، پرستاری اورژانس

6-فرم تکمیل شده مخصوص معدل برای دانشجویان ترم آخر (که قبلاً توسط معاونت آموزشی دانشگاه امضا ومهر شده است).

7-اسکن فیش واریزی مربوط به پذیرفته شدگان شهریه پرداز

8- اسکن تعهد محضری مربوط به پذیرفته شدگان شهریه پرداز

9-موافقت نامه بدون قید و شرط از محل استخدام مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل جهت پذیرفته شدگانی که استخدام رسمی یا پیمانی سازمان های مختلف می باشند.

10- تکمیل و اسکن فرم های ثبت نامی شماره 1-2 ( برای دریافت فرم ها اینجا کلیک کنید )

ب: مدرک مورد نیاز برای سهمیه رزمندگان

 

1-کلیه مدارک مورد نیاز در بند الف

2-اصل مدارک نشان دهنده وضعیت داوطلب جهت استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران

تذکر بسیار مهم : در صورتیکه در هر مرحله قبل از یا حین یا بعد از تحصیل مشخص شود فرد پذیرفته شده با استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران ، واجدشرایط نبوده، ضمن لغو قبولی طبق ضوابط عمل خواهد شد.

 

 

 

 

ج: مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان

 

1-کلیه مدارک مورد نیاز در بند الف ( تاریخ فراغت از تحصیل 31/5/1400)

2-نامه تاییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر بر اساس آیین نامه "تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر تحصیلی مصوب 30/10/97 "

 

 

* جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات رفاهی (خوابگاه و ...) معاونت دانشجویی فرهنگی با شماره تلفن 07633333287  تماس حاصل نمایید.

* جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص  امور مربوط به نظام وظیفه با شماره تلفن 07633341007  تماس حاصل نمایید.

 

*ضمناً شما عزیزان می توانید در صورت لزوم در ساعات اداری با شماره تلفن 07633337197 واحد تحصیلات تکمیلی

تماس حاصل نمایید.

 

 

د:  مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد شهریه پرداز 

 

طبق مصوبه هیئت امناء پذیرفته شدگان و دانشجویانی که پس از ثبت نام الکترونیکی و حضوری و همچنین در حین تحصیل

دررشته قبولی انصراف و یا عدم مراجعه نمایند می بایستی جریمه پرداخت نمایند(شایان ذکر است این جریمه شامل آن دسته

ازدانشجویان و یا پذیرفته شدگانی که در سایر دانشگاهها نظیر دانشگاه آزاد و غیره قبول می شوند نیز می گردد

 

مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد شهریه پرداز               

 

  1.       سفته بیست میلیون تومانی ، ثبت در محضر و امضاء دو ضامن درپشته سفته

 2.       در تعهد محضری فقط شماره سفته قید گردد

 3.       شرایط ضامن: برای سفته 2 ضامن نیاز می باشد که ضامن اصلی باید کارمند و یا کسبه باشد که  ضامن کارمند می بایستی فیش حقوقی و حکم کارگزینی ارائه نماید و ضامن کسبه جواز کسب ارائه نماید.

4.       گواهی امضا ضامن که باید در محضر تنظیم گردد            

 5.       شرایط سفته: روی سفته تاریخ و مبلغ درج نشود.     پشت سفته اطلاعات کامل هر دو ضامن نوشته شود و امضاء گردد.

 6.       روی سفته را دانشجو امضا میکند در قسمت مشخصات متعهد

 7.مبلغ شهریه قابل پرداخت 000/000/110 ریال (000/000/11 میلیون تومان

8.       مبلغ شهریه را به شماره حساب 3210947 جاري همراه بانك رفاه شهيد محمدي(كد شعبه657) به نام درآمد دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان پرداخت و رسيد پرداختي را به امور مالی معاونت آموزشی تحویل دهید

.شماره شبا  IR640130100000000003210947                                                                                                                                                                             

·                                                      تعهدنامه مخصوص ثبت نام

دانشجویان پردیس خودگردان یا ظرفیت مازاد(شهریه پرداز)دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

تقویم انتخاب واحد

فرم شماره 1 و 2

 

 اینستاگرام معاونت آموزشی 

 

تاریخ درج خبر : سه شنبه ٦ مهر ١٤٠٠ | کد خبر : ٢٤٢٩٥ | تعداد نمایش خبر : 803
 

 


خروج