قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 1400-1399

 

 

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان گرامی به آگاهی می رساند ثبت نام پذیرفته شدگان بصورت اینترنتی انجام می شود.(زمان ثبت نام روز شنبه مورخ 10/08/99 لغایت روز پنجشنبه 22/08/99 )

 

 

 

توجه :  تذکر مهم

جهت آگاهی از تکمیل بودن و تایید مدارک در سامانه ثبت نام الکترونیکی ضروری است پس از بارگذاری مدارک در سامانه مجدداٌ به سایت مراجعه تا پیام ثبت نام انجام شده را مشاهده نمایید.

در صورت مشاهده مدارک ناقص می باشد. باید سریعاً نسبت به رفع نقص اقدام نمائید.

 

پذیرفته شدگان محترم مقتضی است برای تکمیل فرم ها و مدارک ثبت نامی زیر با وارد نمودن کد ملی به عنوان کد کاربری و رمز عبور به نشانی سایت ثبت نامی http://er.hums.ac.ir  مراجعه و نسبت به اسکن مدارک زیر و ثبت نام اینترنتی اقدام فرمایند.

لازم به ذکر است بازه زمانی اعلام شده برای ثبت نام تمدید نخواهد شد و کسانی که موفق به تکمیل مدارک و تایید نهایی ثبت نام نگردیده اند به هیچ وجه به گروه های آموزشی جهت شروع دوره معرفی نخواهند شد و عدم ثبت نام آنها نیز جهت معرفی جایگزین به وزارت متبوع اعلام خواهد شد.

 

 

الف : مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال تحصیلی 1400-1399

 

1-عکس 4*3 پرسنلی (شش قطعه عکس پشت نویس شده در زمان ثبت نام حضوری )

2-کارت ملی (پشت رو ) و شناسنامه (تمام صفحات )

3-اصل دانشنامه کارشناسی و ریزنمرات و یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد. لازم به ذکر است دانشجویان نیمسال آخر تحصیلی بایستی مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل از تحصیل ایشان تا تاریخ 30/7/1399 می باشد ارائه دهند. بدیهی است در صورت عدم فراغت از تحصیل مسئولیت عواقب بعدی بعهده دانشجو خواهد بود .

4-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدرکی که نشان دهنده ئضعیت نظام وظیفه آقایان می باشد.

5-مدارک و مستندات 2 سال سابقه کار بالینی حداکثر تا تاریخ 31/6/1399 یا مدرک کارشناسی (سابقه کار قبل از اتمام دوره کارشناسی قابل قبول نمی باشد) برای کلیه پذیرفته شدگان رشته های: مدیریت پرستاری پرستاری مراقبت های ویژه پرستاری مراقبت های ویژه نوزدان ، پرستاری اورژانس

8-مدرک نشان دهنده وضعیت بدهی به صندوق های رفاه دانشجویان

9-موافقت نامه بدون قید و شرط از محل استخدام مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل جهت پذیرفته شدگانی که استخدام رسمی یا پیمانی سازمان های مختلف می باشند.

 

 

ب: مدرک مورد نیاز برای سهمیه رزمندگان

 

1-کلیه مدارک مورد نیاز در بند الف

2-اصل مدارک نشان دهنده وضعیت داوطلب جهت استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران

تذکر بسیار مهم : در صورتیکه در هر مرحله قبل از یا حین یا بعد از تحصیل مشخص شود فرد پذیرفته شده با استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران ، واجدشرایط نبوده، ضمن لغو قبولی طبق ضوابط عمل خواهد شد.

 

 

 

 

ج: مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان

 

1-کلیه مدارک مورد نیاز در بند الف ( تاریخ فراغت از تحصیل 31/6/1399)

2-نامه تاییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر بر اساس آیین نامه "تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر تحصیلی مصوب 21/10/1389 "

 

 

د:مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان دانشگاه های علوم پزشکی بقیه ا... و ارتش

 

1- کلیه مدارک مورد نیاز در بند الف

2- اصل حکم کارگزینی یا مدرکی که نشان دهنده وضعیت استخدام (رسمی ، پایور) می باشد مدرک ارائه شده می بایست در سال 1398 صادر شده باشد .

 

 د:  مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد شهریه پرداز 

 

طبق مصوبه هیئت امناء پذیرفته شدگان و دانشجویانی که پس از ثبت نام الکترونیکی و حضوری و همچنین در حین تحصیل در

رشته قبولی انصراف و یا عدم مراجعه نمایند می بایستی جریمه پرداخت نمایند(شایان ذکر است این جریمه شامل آن دسته از

دانشجویان و یا پذیرفته شدگانی که در سایر دانشگاهها نظیر دانشگاه آزاد و غیره قبول می شوند نیز می گردد

مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد شهریه پرداز               

 

 

1.       سفته بیست  میلیون تومانی ، ثبت در محضر و امضاء دو ضامن در پشت سفته                                                                    

 

 

2.       در تعهد محضری فقط شماره سفته قید گردد

 

 

3.       شرایط ضامن: برای سفته 2 ضامن نیاز می باشد که ضامن اصلی باید کارمند و یا کسبه باشد که  ضامن کارمند می بایستی فیش حقوقی و حکم کارگزینی ارائه نماید و ضامن کسبه جواز کسب ارائه نماید.

4.       گواهی امضا ضامن که باید در محضر تنظیم گردد            

 

5.       شرایط سفته: روی سفته تاریخ و مبلغ درج نشود.     پشت سفته اطلاعات کامل هر دو ضامن نوشته شود و امضاء گردد.

 

 

6.       روی سفته را دانشجو امضا میکند در قسمت مشخصات متعهد

 

7.مبلغ شهریه قابل پرداخت 000/000/110 ریال (000/000/11 میلیون تومان

8.       مبلغ شهریه را به شماره حساب 3210947 جاري همراه بانك رفاه شهيد محمدي(كد شعبه657) به نام درآمد دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان پرداخت و رسيد پرداختي را به امور مالی معاونت آموزشی تحویل دهید

.شماره شبا  IR640130100000000003210947                                                                                                                                                                               

دانشجویان پردیس خودگردان یا ظرفیت مازاد(شهریه پرداز)دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان